.

Письменник, журналист; секретар редакції журналу українських письменників Румунії «Наш Голос»; головний редактор журналу «Mantaua lui Gogol» голова Культурно-християнського товариства українців Румунії ім. «Тараса Шевченка»
Опубліковані твори:
1. «Симфонія шовкових трав» - Бухарест, 2001 р. – збірка поезій.
2. «Калинові Ранки» – Бухарест, 2003 р. – коротка проза.
3. «Гуцулська душа» – Бухарест, 2008 р. - коротка проза
4. «Не вір очам своїм» - Бухарест, 2009 р. – коротка проза.
5. «Малинові стежки» - Бухарест, 2009 р. - коротка проза.
6. «Кладка» – Бухарест, 2010 р. - коротка проза.
7. «Ibovnice cu ochi de Maramureş» - Бухарест, 2011 р. - коротка проза.
8. «Aproapelui cu ură» – Бухарест, 2012 р. - коротка проза.

duminică, 12 februarie 2012

Молитва старої верби


Михайло НЕБИЛЯК

МОЛИТВА СТАРОЇ ВЕРБИ

«Не рубайте мене; я плакати буду,
вітер пришліть, хай колише мене;
не рубайте, молю, вже стару і худу,
слухайте біль, поки осінь мине...

Я заплачу з туги й буду снити вогонь,
сонце хай грається світлом в гілках;
не рубайте мої коренці старі:
вродите страх в застарілих очах.

Ви лишіть, хай співають пташки голосні,
бійтесь дрожання на білих руках:
Я вам щастя знайду ще колись навесні,
Слухайте біль, не народжуйте страх.» 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu